
Onze klantenservice
HIER VIND JE HULP BIJ DE MEEST GESTELDE VRAGEN. IN DE MEESTE GEVALLEN VIND JE ZELF HET ANTWOORD OP je VRAGEN EN HOEF JE GEEN CONTACT OP TE NEMEN MET ONZE KLANTENSERVICE. ALS JE HET ANTWOORD OP JE VRAAG NIET KUNT VINDEN, STAAN WIJ NATUURLIJK ALTIJD VOOR JE KLAAR!

In de bevestigingsmail van je zending vind je een link om je pakket te volgen. Zodra er nieuws is, informeren wij je per e-mail. Wij informeren je over het laden van het pakket in de bestelwagen en de dag van levering. Wij verzenden de pakketten op dezelfde dag waarop wij de bestelling ontvangen. Levering met DHL duurt gemiddeld 2 tot 3 werkdagen in Nederland. In het weekend kan de levering iets langer duren. Als de status van je zending niet wordt bijgewerkt nadat je jouw verzendbevestiging hebt ontvangen, wees dan geduldig: DHL heeft soms wat tijd nodig om de status bij te werken. Als je na 3 werkdagen nog steeds geen update ziet, neem dan contact op met onze klantenservice en vergeet niet je bestelnummer te vermelden, zodat we zo snel mogelijk contact met je kunnen opnemen.

Je kunt HIER onze productbrochure bekijken. Hierin vind je alle belangrijke informatie, zoals of gummies gecombineerd kunnen worden, wanneer je ze het beste kunt innemen en wanneer niet.

Helaas gebeurt dit soms, ondanks constante controles en geoptimaliseerde processen. Wij zullen je aanvraag persoonlijk behandelen. Vergeet niet je ordernummer en een nauwkeurige omschrijving van het probleem te vermelden. Welk product ontbrak? Welk product is defect? Foto's van schade aan het pakket of product BELANGRIJK: gooi de verpakking of het product op dit moment nog niet weg Je kunt ons HIER rechtstreeks een e-mail sturen - onze klantenservice zorgt voor de rest

Wij bezorgen je graag een retourlabel. Onze medewerkers van de klantenservice zullen je verzoek direct in behandeling nemen. Vergeet niet alle informatie, zoals je bestelnummer, bij te voegen, evenals een nauwkeurige beschrijving van de staat van de producten en de producten die je wilt terugsturen. Houd er rekening mee dat we geopende dozen niet kunnen terugnemen - maar dat is geen probleem - we hebben tot nu toe voor elke klant een goede oplossing gevonden. Ga HIER naar het retourformulier.

Niet helemaal tevreden over de gummies? Dat is geen enkel probleem, want we bieden 100 dagen tevredenheidsgarantie. Aarzel niet om direct contact op te nemen met onze klantenservice en vertel ons om welk product het gaat en de reden van je aanvraag. Geef ook je bestelnummer aan en we lossen het zo snel mogelijk persoonlijk op.

Alle belangrijke FAQ's over het bestellen van onze gummies en het toevoegen van een kortingscode aan je winkelwagentje vind je HIER.

Je kunt ons HIER rechtstreeks een e-mail sturen - onze klantenservice doet de rest.

Voel je vrij om ons HIER je opmerkingen te sturen.

IK BEN ER VOOR JE!
AARZEL DUS NIET OM CONTACT MET MIJ OP TE NEMEN ALS JE VRAGEN HEBT.